środa, 19 grudnia 2012

bohaterowie + kilka słów na początek.

 

Tatiana Siwa Siwek, 22 lata.
studiuje budownictwo na Politechnice Poznańskiej.




Fabian Drzyzga, 22 lata.
siatkarz, rozgrywający AZS-u Częstochowy.


________________________________

Witajcie!

Jestem tak durną autorką, że mimo iż angażuję się w jeden projekt, w mojej głowie pojawiają się wciąż kolejne pomysły. Stąd też mam mnóstwo porozpoczynanych historii w przeróżnych folderach w swoim komputerze. Totalny bałagan, mówię wam. I ostatnio postanowiłam przejrzeć te pliki i je jakoś uporządkować. Podczas tego procesu dokopałam się do opowiadania, które kiedyś zaczęłam, a o którym zapomniałam. W pierwowzorze miało być ono dłuższe, jednak czytając je na nowo, doszłam do wniosku, że chyba nie da się z tego zbyt wiele wycisnąć. Postanowiłam je jednak trochę obrobić i dodać tutaj w zmienionej formule. Będzie więc to krótka, prosta, 5 odcinkowa historia miłosna, bo jakżeby inaczej? Każdy odcinek będzie dodawany w dwóch częściach, żeby jeden rozdział nie był zbyt długi i żeby czytelnik nie zmęczył się czytając go. Łącznie więc pojawi się tutaj 10 postów. Mam nadzieję, że będziecie mieli ochotę przeczytać i wypowiedzieć się na temat tego, co nabazgrałam. Prosiłabym też, abyście wzięli na to poprawę i spojrzeli na to opowiadanie łagodniejszym wzrokiem. Mogę na to liczyć?
Rozdziały będą pojawiać się co tydzień w środę. Możemy się tak umówić? Pasuje wam taki układ? Liczę na jakiś odzew pod tym postem, czy podoba wam się ten pomysł.

Ach, i jeszcze tak gwoli wyjaśnienia, akcja rozgrywa się w trakcie sezonu 2011/12 Plus Ligi, a wtedy to Fabian Drzyzga jeszcze rozgrywał piłkę w częstochowskim AZS-ie.



To już chyba wszystko na dziś. W takim razie, do napisania za tydzień w środę!
Wesołych świąt!

1 komentarz:

  1. Ja jestem jak najbardziej ZA! Dla mnie każda dodatkowa dawka Twojej twórczości jest niewyobrażalną wprost radością z tego, że mogę poobcować z literaturą wysokich lotów, składającej się z ciekawej fabuły, charyzmatycznych bohaterów, nieprzewidzianych zwrotów akcji i całości jako takiej, ubranej w wyśmienity język! ;D Co do czasu dodawania postów - dla mnie jest on, szczerze mówiąc, obojętny, byle by się to działo w miarę regularnie (hipokrytka ze mnie, hua, hua, hua ;> ;D). No i sama tematyka siatkarska w Twoim wykonaniu, droga szanowna_L, brzmi już wystarczająco intrygująco i w zasadzie starcza za samą rekomendację dla mnie ;D
    Pisz, pisz, pisz! Niech się dzieje! ;D

    pozdrowienia! cmok! cmok! ;D

    OdpowiedzUsuń